ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΟΜΒΟΙ: "ΚΑΘΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ"
- ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Σάββατο, 27 Νοεμβρίου 2021
- ΏΡΑ: 10:30-16:00
- ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Κινηματογράφος Τριανόν
- Ομιλητής: Ελς Βαν Κομπερνόλ
- Συζήτηση με: Ανδροπούλου Δ., Περτέση Ν.
- Προεδρείο: Βλάσης Σκολίδης
Το σεμινάριο ΚΟΜΒΟΙ της Νέας Λακανικής Σχολής Ψυχανάλυσης
«ΚΑΘΗΛΩΣΗ και ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ»
Το Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021, ώρα 10.30 – 16.00, στον κινηματογράφο Τριανόν, η Εταιρεία Βορρόμειος Κόμβος της ΝΛΣ διοργανώνει το σεμινάριο Κόμβοι. Πρόκειται για εκδήλωση που τελεί υπό την αιγίδα της ΝΛΣ με πολυμερή συμμετοχή ψυχαναλυτών από την Ελλάδα και από άλλες περιοχές της Ευρώπης. Η θεματική αφορά την προετοιμασία του επόμενου Συνεδρίου της ΝΛΣ, που θα γίνει τον Ιούλιο 2022 στις Βρυξέλλες με θέμα «Καθήλωση και επανάληψη».



